HomeFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 

Armeno 70 shaman

Go down 
AuthorMessage
Armeno
Guest

PostSubject: Armeno 70 shaman   Wed Jan 23, 2008 8:08 pm

Class: Shaman
Namn: armeno
Ålder: 18
Gear: Armory funkar itne för mig just nu. men som elemental har ja runt 640spelldmg och ca 25%crit. mitt healing gear är väl inte så mycket att skryta med, jag dingade 70 i lördags på denna charen så har bara 800 healing, men jobbar på d genom vanliga instancer
Specc: atm 40/0/21 för pvp elemental
Lvl: 70
Tidigare guilder: Unleashed, kompisguild som jag levlat i.
Experience (PreTBC och TBC): Pre TBC så lira jag i A laget / Determination med min hunter Freiza. Tog hela AQ20/ZG/MC/BWL Twins i AQ40 och 3 bossar i naxx. TBC: hela karazhan, gruuls magtheridons lair. Gjort ända upp till vashj och kael thas, så kan alla fighter ut å in. ( detta var på min paladin)
Info om dig: Mitt namn är Robin och är 18år, spelar mestadels WoW på fritiden men också Innebandy.
Varför vill du joina ?: För det är en raidande helsvensk guild, kan d bli bättre än så?
Känner du någon i guilden: Det tror jag inte.
Vilka preQ är klara?: Karazhan : p
Kan du respecca om vi ber dig?: Japp, kan specca resto om ni vill men har tagit ele gladiator atm, kommer jobba på healing gearet då.
Hur ofta spelar du?: Jag spelar från när jag kommer hem som är ca 4. till runt 12 på kvällen, undantag är tisdagar och onsdagar då jag har träning halv 9 - 10, crappy tider i know :p

det var nog allt, cya /Armeno
Back to top Go down
Armeno
Guest

PostSubject: Re: Armeno 70 shaman   Thu Jan 24, 2008 6:30 pm

Update. Har precis bytt mina elemental delar mot resto delar, så ligger på 1177 i healing å runt 18%critt. 9k mana och 34mp5 while casting. saknar lite enchants men jag jobbar på det. Mvh Armeno
Back to top Go down
Warixamo
Member

PostSubject: Re: Armeno 70 shaman   Fri Jan 25, 2008 12:46 am

Vi har atm 2 resto shamaner, båda i behöv av kara ZA gear så ni kommer få slåss om gear. Däremot ska vi försöka sätta ihop 2 kara grupper asap, tyvärr många som inte får plats. Nu när vi ska börja med gruul skulle det ju ju vara fiiiinfint på 3 shammys Wink

Mer info kommer snart, måste bara snacka med de andra healingnördarna först lol!
Back to top Go down
View user profile
Armeno
Guest

PostSubject: Re: Armeno 70 shaman   Fri Jan 25, 2008 5:45 pm

jo det förstår jag, ska förhoppningsvis lira karazhan imorrn, vi brukar va ett gäng som drar igång egen kara. så gear skaffas både på pvp väg och karazhan.
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: Armeno 70 shaman   

Back to top Go down

Armeno 70 shaman
Back to top 
Page 1 of 1