HomeFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 

Fury warrior !

Go down 
AuthorMessage
Edition1
Guest

PostSubject: Fury warrior !   Wed Feb 06, 2008 12:11 am

Class: Warrior.

Namn: Sebastian.

Ålder: 17.

Gear:

Specc: 18/43/0 Fury.

Lvl: 70 ofc^^

Tidigare guilder: WEAKENERS, lirar kara varje helg men jag har ej raidat med dem.

Experience (PreTBC och TBC): PreTBC har jag exp från allt utom naxx. Jag har lirat hela kara, downat gruul, mag och lirat ssc. Har ej lirat ssc med warriorn utan detta har jag gjort med min hunter.

Info om dig: Är en datanörd på 17 vintrar som bor i motala. Finns inte så mycket mer att säga^^

Varför vill du joina ?: Skulle vara hel soft med en helsvensk PvE guild som progressar bra och förhopningsvis så är folken sociala och schyssta king
Känner du någon i guilden: Nope tror jag inte.

Vilka preQ är klara?: Alla som needas.

Kan du respecca om vi ber dig?: Klart, men föredrar om man får vara en dpsare =)

Hur ofta spelar du?: Allt från 1-20 timmar om dagen, beroende på vad man gör ingame och vad det är för dag.
Back to top Go down
Edition
Member

PostSubject: Re: Fury warrior !   Wed Feb 06, 2008 1:10 am

Glömde gear länken ^^ http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Chromaggus&n=Edition
Back to top Go down
View user profile
Lorsti
Aktiv Member

PostSubject: Re: Fury warrior !   Wed Feb 06, 2008 10:19 am

66 hitrating är väl lite lågt :/? har för mej att de krävs 125 eller nåt för kara om du ska va fury
Back to top Go down
View user profile
goorkboork
Class leader

PostSubject: Re: Fury warrior !   Wed Feb 06, 2008 11:31 am

Tror nog det skulle gå bra, verkar vara mer crit än hit spec vilket kanske inte är att föredra, skönare med jämn dps men båda funkar ju Smile

2000+ap e ju inte så illa pinkat heller utan apboosten, som jag inte ens kommer ihåg vad den heter lol, för länge sedan jag lirade fury Razz
bloodthirst heter den va? borde iafl bli runt 3000ap efter 6-9 slag mot en lvl 70 iom 30%critchance o mot en boss (lvl73) så borde det bli
efter runt 6-12 slag någonting, dvs pretty much direkt..

Anyway, just my 2 cents Smile jag har aldrig lirat fury i kara enda gången jag dps:at i kara e när jag varit prot spec o offtankat åt nåen random
grupp o vi varit nånstans där offtank e överflödigt Razz

//Goork
Back to top Go down
View user profile
Mirisha
Moderator/CL

PostSubject: Re: Fury warrior !   Wed Feb 06, 2008 4:37 pm

Behöver vi mer DPS warriors?
Sitter i skolan atm så jag vet inte hur det ligger till. Men det är absolut inte bra om vi bara har dps warriors och inga Protection.
Vi har ju just nu bara 2 prot tanks.
Jag är neutral på denna vet varken om jag skall säga ja eller nej. Ditt beslut Goorkboork.
Back to top Go down
View user profile
goorkboork
Class leader

PostSubject: Re: Fury warrior !   Wed Feb 06, 2008 4:57 pm

Behovet är jag osäker på atm, måste vi ju självklart kolla på, det enda jag egentligen svarade på var lorsti's inlägg om hittrating Smile

Så imo _om_ vi har behov så fungerar nog spec/gear men som sagt får ju kolla på behovet, beror lite på om thirsty vill gå prot sen eller
hur det är o, han håller ju på o gerar upp prot gear så gått det går, farmar heroic mech för sun eater, like mad Razz
Back to top Go down
View user profile
Edition
Member

PostSubject: Re: Fury warrior !   Wed Feb 06, 2008 6:28 pm

Okej okej Smile Min dps kan jag inte klaga på faktist, slår på riktigt bra imo Twisted Evil Men som du säger... Hit ratingen kanske inte är den bästa, behövs mer så försöker jag att fixa det =)

Men kolla upp hur det är med behovet av dps warriors i guilden och medela mig sedan : )
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content

PostSubject: Re: Fury warrior !   

Back to top Go down

Fury warrior !
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Clan N0M3RCY- Ranked 6th!
» Teela - Currently Available on mattycollector.com