HomeFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 

Shána 70 Warrior

Go down 
AuthorMessage
Shána
Guest

PostSubject: Shána 70 Warrior   Fri Feb 29, 2008 7:36 pm

Class: Warrior
Namn: Shána
Ålder: 17
Gear:
Specc: Arms/Fury - 45/16/0
Lvl: 70 ofc
Tidigare guilder: Recklessness, Out of Sight (har nyligen flyttat hit till Chromaggus, raidade dock en hel del Gruul och TK på AQ tdigare)
Exp: PreTBC - Tankat hela ZG, AQ20, MC samt delvist BWL och AQ40, är Naxx attuned har dock inte downat några bossar där, dödat
Onyxia minst 30 gånger också :p
TBC - Tankat hela Kara och delvist TK samt Gruul
Info om mig: Studerande på Södra Latins Gymn. i Stockholm, bor på Söder, älskar techno/dance/trance, gillar numera att dpsa som
warrior och vill därför joina som DPS, livsnjutare
Varför jag vill joina: Sugen på att lira PvE med svenskar bara så man slipper alla sunkiga GLs som snackar urkass engelska i venten Wink,
vill dessutom downa lite svårare bossar och lära känna lite skönt folk
Om jag känner någon i guilden: Det gör jag säkert, ingen som jag joinar guilden för att vara tillsammans med dock.
Mina klara PreQ: PreTBC - MC, BWL, Naxx, Onyxia
TBC - Kara
Om jag kan respecca: Tror det speccet jag har nu ger mig den bästa dpsen med mitt gear, respeccar självklart endå ifall ni vill det
Hur ofta jag spelar: I stort sett varje dag med undantag vissa fredagar och lördagar, på vardagar loggar jag in vanligtvis efter 17:00 och
är inne fram till kl. 23:00 och på helgdagar är jag i stort sett inne från 12:00-23:00 (ibland på alts då)
Back to top Go down
Shána
Guest

PostSubject: Armorylänk   Fri Feb 29, 2008 7:48 pm

http://eu .wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Chromaggus&n=Sh%C3%A1na

Armorylänken funkar inte för mig på detta forum, kör ctrl+c och ta bort mellanrummet efter "http://eu"
Back to top Go down
goorkboork
Class leader

PostSubject: Re: Shána 70 Warrior   Tue Mar 11, 2008 12:10 pm

Är eventuellt på väg att bli internationell guild av hydra, bra gearade prot warrs är alltid intressant iofs, men efterssom du skrev att du var intresserad
av en helsvensk guild så måste jag kolla med dig om du skulle vara intresserad även om vi går över och tar in även utlänska spelare?

MVH Goork
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content

PostSubject: Re: Shána 70 Warrior   

Back to top Go down

Shána 70 Warrior
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Clan N0M3RCY- Ranked 6th!